Wszystko zaczęło się w październiku, kiedy skończył się dobrobyt w postaci samochodu służbowego. Zaczęły się poszukiwania auta, z rodzinką niestety podróżowanie komunikacją miejską wymaga wiele czasu i wbrew pozorom wysiłku...
Po 1.5 miesiąca przeglądania ogłoszeń stwierdziliśmy, że nie ma auta, które spełniło by nasze oczekiwania - kupione w kraju 2/3 letnie , bezwypadkowe, do 90tys przebiegu, duże rodzinne auto (kombi) z dobrą opinią użytkowników, które w przyszłości będzie można bez problemu odsprzedać. Dobrych 2/3 letnich aut nikt nie sprzedaje - albo są powypadkowe, albo nakulane mają grubo ponad 100tys (przeważnie pofirmowe/poleasingowe).
Zdecydowaliśmy się kupić nowe auto.
Wybór padł na nową Octavię 2 Tour kombi, która dopiero co pojawiła się w ofercie. Sprzedawca namawiał nas na Roomster'a, ale dobrze, że nie daliśmy się namówić.
Myśleliśmy też nad O2FL Mint, ale niestety tam nie można zamówić komputera pokładowego, poza tym wychodziło znacznie drożej.
W listopadzie zamówiliśmy (Pani Sylwia, InterAuto Kraków Zakopiańska) nasz model (O2 Tour kombi 1.6 Czerń Magiczna+ pakiet Optimum + Jumbobox). Od dilera dostaliśmy autoalarm, listwy boczne, dywaniki wnętrza, montaż radia (swinga kupiłem na forum od kolegi) + montaż zimówek, w ostatnim momencie domówiliśmy oryginalne skodowskie chlapacze. Poza salonem dokupiliśmy dywanik bagażnika REZAW PLAST. Zimówki dostarczałem sam.
Co do koloru, to w zasadzie były dwie opcje - beż cappuccino albo czerń magiczna - wybraliśmy czarnulkę.
Warunkiem umowy z dilerem było, żeby auto wyprodukowano w 2011, bo jak wiadomo w Polsce przy odsprzedaży ludzie nie patrzą na datę rejestracji tylko na rok produkcji. W połowie stycznia skodzina była już w Poznaniu. Na początku lutego odebraliśmy ją z salonu.
Jesteśmy bardzo zadowoleni.
Wynegocjowaliśmy bdb cenę - za całość łącznie z rzeczami, które dokupiłem sam wyszło 52tys. Naprawdę za te pieniądze śmiem twierdzić, że nic lepszego nie ma na rynku (wielkość auta / wyposażenie / komfort). W środku przyjemnie cicho (jak na moje poprzednie doświadczenia z dieslami) pomimo braku wygłuszenia klapy silnika. Silniczek naprawdę daje radę, jak na moje wymagania zupełnie wystarcza. Komputer pokładowy (w standardzie) na razie pokazuje spalanie ok 10 litrów po mieście.
MODEL: O2 Tour Kombi
SILNIK: 1.6 benzyna Euro5
MOC: Seria 102KM
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Seria + pakiet Optimum (klimatyzacja manualna + elektrycznie sterowane szyby z przodu + zdalne sterowanie centralnego zamka + komputer pokładowy + dodatkowe 6 głośników) + alarm TYTAN DS400 / CAN (zintegrowany z kluczykiem - fabrycznie są 2 "scyzoryki")
UKŁAD NAPĘDOWY: Manualna, 5-cio biegowa
ZAWIESZENIE: seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
BODY-KIT: listwy boczne, chlapacze
ŚRODEK: Twinkle
CAR-AUDIO: SWING + 8głośników
INNE: JUMBO BOX, RADIO SWING, Zimówki Continental TS830, Letnie - fabryczne Bridgestone Turanza ER300
PLANY: Alufelgi 16" (najchętniej fabryczne CRATERIS)
Po 1.5 miesiąca przeglądania ogłoszeń stwierdziliśmy, że nie ma auta, które spełniło by nasze oczekiwania - kupione w kraju 2/3 letnie , bezwypadkowe, do 90tys przebiegu, duże rodzinne auto (kombi) z dobrą opinią użytkowników, które w przyszłości będzie można bez problemu odsprzedać. Dobrych 2/3 letnich aut nikt nie sprzedaje - albo są powypadkowe, albo nakulane mają grubo ponad 100tys (przeważnie pofirmowe/poleasingowe).
Zdecydowaliśmy się kupić nowe auto.
Wybór padł na nową Octavię 2 Tour kombi, która dopiero co pojawiła się w ofercie. Sprzedawca namawiał nas na Roomster'a, ale dobrze, że nie daliśmy się namówić.
Myśleliśmy też nad O2FL Mint, ale niestety tam nie można zamówić komputera pokładowego, poza tym wychodziło znacznie drożej.
W listopadzie zamówiliśmy (Pani Sylwia, InterAuto Kraków Zakopiańska) nasz model (O2 Tour kombi 1.6 Czerń Magiczna+ pakiet Optimum + Jumbobox). Od dilera dostaliśmy autoalarm, listwy boczne, dywaniki wnętrza, montaż radia (swinga kupiłem na forum od kolegi) + montaż zimówek, w ostatnim momencie domówiliśmy oryginalne skodowskie chlapacze. Poza salonem dokupiliśmy dywanik bagażnika REZAW PLAST. Zimówki dostarczałem sam.
Co do koloru, to w zasadzie były dwie opcje - beż cappuccino albo czerń magiczna - wybraliśmy czarnulkę.
Warunkiem umowy z dilerem było, żeby auto wyprodukowano w 2011, bo jak wiadomo w Polsce przy odsprzedaży ludzie nie patrzą na datę rejestracji tylko na rok produkcji. W połowie stycznia skodzina była już w Poznaniu. Na początku lutego odebraliśmy ją z salonu.
Jesteśmy bardzo zadowoleni.
Wynegocjowaliśmy bdb cenę - za całość łącznie z rzeczami, które dokupiłem sam wyszło 52tys. Naprawdę za te pieniądze śmiem twierdzić, że nic lepszego nie ma na rynku (wielkość auta / wyposażenie / komfort). W środku przyjemnie cicho (jak na moje poprzednie doświadczenia z dieslami) pomimo braku wygłuszenia klapy silnika. Silniczek naprawdę daje radę, jak na moje wymagania zupełnie wystarcza. Komputer pokładowy (w standardzie) na razie pokazuje spalanie ok 10 litrów po mieście.
MODEL: O2 Tour Kombi
SILNIK: 1.6 benzyna Euro5
MOC: Seria 102KM
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Seria + pakiet Optimum (klimatyzacja manualna + elektrycznie sterowane szyby z przodu + zdalne sterowanie centralnego zamka + komputer pokładowy + dodatkowe 6 głośników) + alarm TYTAN DS400 / CAN (zintegrowany z kluczykiem - fabrycznie są 2 "scyzoryki")
UKŁAD NAPĘDOWY: Manualna, 5-cio biegowa
ZAWIESZENIE: seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
BODY-KIT: listwy boczne, chlapacze
ŚRODEK: Twinkle
CAR-AUDIO: SWING + 8głośników
INNE: JUMBO BOX, RADIO SWING, Zimówki Continental TS830, Letnie - fabryczne Bridgestone Turanza ER300
PLANY: Alufelgi 16" (najchętniej fabryczne CRATERIS)
Komentarz